The Newsroom Red Team III
S2, E7: Through depositions with the newsroom staff, Rebecca pieces together the events that led to ACN's fateful decision to go forward with Dantana's special report on Operation Genoa--as well as the post-air revelations that undermined its credibility. The repercussions threaten to ruin News Night while eclipsing breaking news during another 9/11 anniversary.