The Rookie Redwood
S1, E11: An unscheduled visit by the vice president of the United States puts the station on high alert. The secret service tasks Officer Nolan and Officer Bishop with checking out a possible threat to the vice president while the rest of the team try to keep the streets clear and safe for his visit.