Chicago Fire Relief Cut
S13, E12: Herrmann investigates the rise in missing fire hydrants and teams up with Kylie to track them down. Kidd’s cousin comes to town, revealing surprising family history. Violet and Novak treat the victim of a birthday cake smash gone awry.