The Garden of Sinners Remaining Sense of Pain
S1, E3: On a solemn night in July 1998, teenager Fujino Asagami is mercilessly raped by a street gang in a dilapidated bar. No matter what physical or sexual abuse they deal, however, the girl regards her captors with the same apathetic expression. The next day, mangled bodies are discovered in that same building, so torn apart that investigators find it infeasible to even consider the culprit human...