Desperate Housewives Remember Paul?
S7, E1: Paul Young, now out of prison, returns to Wisteria Lane with an enigmatic new wife; Susan, Mike and M.J. live in an apartment on limited funds; Lynette's successful college friends pays the Scavos an unexpected visit.