Last Man Standing Renaming Boyd's School
S3, E14: When tasked with researching his school’s namesake, Boyd gets a little help from Kristin and Ryan and his report causes outrage, prompting the school to reconsider its name. Also upsetting Vanessa, Mike suggests reaching out to school board member and neighbor, Carol Larabee, for help. Meanwhile, Mandy enlists Blanca’s expertise for a class project.