Alias Reprisal
S5, E16: In the first part of the two-hour Finale event, "Reprisal", Sloane takes Marshall and Rachel hostage in order to discover a crucial clue to Rambaldi's ultimate endgame, as Sydney, Vaughn and APO race to stop him.