S1, E4: Sam Little’s body count grows to 93 women, making him the most prolific serial killer in American history, but dozens of confessions remain unmatched. Jillian begins to investigate one particular case pertaining to a victim known only as “Alice.” Answers elude her until she finds a promising clue.