Bradley Walsh: Egypt's Cosmic Code Riddle of the Sphinx
S1, E2: Bradley Walsh sets out to Egypt in search of answers to some of Ancient History's biggest mysteries: who built the pyramids, why and how? Could Ancient Egyptians have supernatural abilities, and is the Great Sphinx much older than we think?