S1, A1: Wanneer één van de ringen van Saturnus in de tuin van June belandt, gaat het team op een missie naar de verre ruimte om de ring naar de planeet terug te brengen. Onderweg komen ze kometen, meteoren en zelfs vreemde ruimtewezens tegen, de Meeps. Zodra ze de ring bij Saturnus hebben gebracht zorgen Leo en zijn team ervoor dat de ring weer precies de goede grootte krijgt door de prachtige Negende Symfonie van Antonin Dvorak te spelen.