Ring Around the Rosie
S4, E4: Jane notices a suspicious-looking man carrying a gun at a political rally and sets out to prove he’s a psychopath on the brink of committing murder. Meanwhile, Lisbon investigates the death of a photographer at the same rally. Michael Rady (Melrose Place) guest stars as the CBI’s new head, Luther Wainwright.