Ring on a String Vanderpump Rules
S3, E16: Scheana breaks down as her plan for a perfect wedding falls apart; Kristen gets into a fight with James at the reception, fulfilling everyone's worst expectations; Tom Schwartz makes a bad situation worse with an apology gift.