Riots, Drills and the Devil, Pt. 2
S1, E7: As the full-scale riot escalates, Michael faces a difficult decision regarding the life of Dr. Sara, and Abruzzi and Sucre team up to break the devil’s back. Meanwhile, T-Bag tastes blood as his quest to be included in the escape plan continues and Lincoln has a potentially fatal confrontation.