Rivers of Gold
S1, E1: Facing bankruptcy, Alaskan gold miner Farley Dean leads a desperate expedition to Bougainville Island, Papua New Guinea in search of a legendary fortune in gold that, according to tribal legend, is guarded by giant, man eating crocodiles.