The Real Housewives of Salt Lake City Roaring Emotions
S1, E4: At the end of Whitney's 20s party, Jen's explosive temper reaches a boiling point and Meredith and Mary are the targets; Meredith finally reveals the truth about her marriage to Lisa, while Jen shares the details with Heather, who then tells Whitney.