Big Love Roberta's Funeral
S1, E6: Bill heads to Juniper Creek to attend the funeral of his father's first wife Roberta, and to make Roman a settlement proposal he may or may not be able to refuse. Lois sees Roberta's demise as an opportunity to rise to First Wife. Meanwhile, Barb bails Nicki out of a jam at Home Plus, and Ben ponders whether he should follow in his father's footsteps.