Sullivan's Crossing Rock and a Hard Place
S1, E4: Maggie and Cal work against the clock in a daring medical rescue and, in the process, discover a clue to the whereabouts of the missing camper. Maggie learns a little more about Cal’s past while Sully receives disturbing news.