Room Service Robots; Coney Island Adventure; Scents and Sensibility; Wrecking Ball
S1, E5: Robot bellhops cause trouble; after Jerry sprays him with perfume, Tom becomes canine catnip; nightmares come true at a seaside amusement park after dark; Tom chases Jerry into a building marked for demolition.