Sacred
S4, E15: After learning that Jason and Lex are in China searching for one of the mysterious crystals, Clark and Lana follow in the hopes of finding one first. Clark discovers an artifact that leads them to the crystal, but he must battle Isobel, the witch, who has once again inhabited Lana's body in order to take the crystal for herself. Meanwhile, Lex knows more about the crystals than he admits.