Supernatural Sacrifice
S8, E23: What must Sam, Dean and Castiel sacrifice in order to forever seal the gates of Hell? With Crowley poised to undo all the good they've ever done as hunters, Sam and Dean find themselves cornered. But with Kevin's help, the Winchester brothers bound into one last play against The King of Hell. Meanwhile, Metatron initiates a plan with Castiel to take on Naomi and the bureaucracy of Heaven.