S2, A3: Veiligheid is schaars in de Zambiaanse wildernis, waar roofdieren zich verschuilen. Met een neergeslagen nijlpaard, een jonge leeuw gevonden in het bos en een buffel die uitgeblust in de modder ligt, is de achtervolging ingezet om de dader te vinden.