Say Goodbye to Daisy Miller
S5, E1: Lorelai learns that Rory slept with her married ex-boyfriend, Dean; Luke is relieved that Lorelai wants to pursue their romantic relationship; after announcing her separation from Richard, Emily leaves for Paris.