Burn Notice Sea Change
S7, E12: Worlds collide after Michael is forced to expose his true identity to James and Sonya. Fearing he may be in too deep, Fiona, Sam, and Jesse enact a plan to get him out before it’s too late. As Michael plays both sides in his struggle to keep the operation alive, loyalties are tested, beliefs are questioned... and fates are ultimately decided.