Chicago Fire Seeing Is Believing
S8, E8: Severide starts off on the wrong foot at his Office of Fire Investigation assignment when, despite orders, he reopens an old case; Herrmann is on a mission to discover what caused an apartment fire; Kidd finds herself burning the candle at both ends.