S1, E4: After a tragedy at the suicide hotline, Mary Ann turns to Brian for comfort and a joint. DeDe receives news that threatens her reconciliation with Beauchamp, while Mona’s reunion with D’orothea takes off. Edgar romances Anna, and Mouse’s parents come to visit.