S2, A5: Nathan wordt opnieuw op gewelddadige wijze gedood. Jessica, een superlieve liefdadigheidswerker, is zijn hoofdverdachte. De anderen zijn ervan overtuigd dat Simon de volgende is op haar lijst. Kelly lijkt de perfecte man te hebben gevonden in Bruno.