Modern Family She Crazy
S7, E4: Phil is all in on project hatch-the-duck-eggs, even building a whole habitat for them — no one else is as enthused about this project and Lily is the only one suckered into helping him. Claire, meanwhile, is nervous about pitching her new closet ideas to Jay and his creative team, and for good reason it seems. And, Gloria and Manny help each other out with their respective “crushes,” while Cameron develops an unhealthy attachment to the frat guys renting their upstairs unit.