RelationShep Shepard Wives Club
S1, E3: Shep says goodbye to his road trip of love and invites a few ladies back to Charleston; Cameron begins her own interrogation of the ladies; a beach party turns salty as Shep struggles to juggle five women; an unexpected guest arrives.