Shinra Kusakabe Enlists
S1, E1: On his first day with Special Fire Force Company 8, Shinra Kusakabe, a third-generation pyrokinetic who is able to produce flames from his feet, meets his fellow company members and begins to fulfil his wish of becoming a hero.