Shoved in My Face
S2, E11: Lt. Casey (Jesse Spencer) returns to work at Firehouse 51 after nearly being killed in a building collapse and Shay (Lauren German) meets Allison Rafferty (guest star Christine Evangelista), her new partner, who is friendly to everyone except her. Dawson (Monica Raymund) begins her rigorous training at the Chicago Fire Academy, while Lt. Severide (Taylor Kinney) prepares for his stint as instructor. Meanwhile, Clarke (guest star Jeff Hephner) stubbornly does not speak with the police about the murder in which he is the prime suspect and the future of Molly’s looks bleaker than ever.