The Deuce Show and Prove
S1, E2: Vincent moves into a seedy hotel and contemplates an offer from mob capo Rudy Pipilo; Bobby hopes to take advantage of Vincent's new connections; filmmaking intrigues Candy; C.C. shows Lori the benefits of having a pimp; Larry feels unsettled.