Shameless Simple Pleasures
S4, E1: Season four picks up a few weeks after season three left off – with the Gallaghers braving another brutal Chicago winter and waiting on the medical fate of their flawed and permanently pickled patriarch Frank. With oldest daughter Fiona (Rossum) in a stable job and relationship, and newly graduated Lip (series star Jeremy Allen White) enrolled in college, can the Gallaghers finally realize the middle class American dream? It looks like the Gallaghers might have a shot at happiness. But when you're down and out, moving up isn't so easy.