Haven Sketchy
S1, E7: Audrey and Nathan are pulled into a new case when a Haven man is found mysteriously bent, broken and crumpled. When other unexplainable incidents begin to happen, it seems that someone is physically hurting people from afar – and Audrey, Nathan and Duke fear that they could be confronting their most dangerous "troubled" person yet.