Smoothie
S1, A6: Het is lunchtijd voor Bing, maar de enige banaan die er nog is, is te papperig om te eten. Flop stelt voor om er een smoothie van te maken. Maar de wortel van Bing komt per ongeluk ook in de blender terecht en als Bing erachter komt dat zijn wortel helemaal is verpulverd en hij 'm niet meer terug kan krijgen, wordt hij best een beetje verdrietig.