Smallville Sneeze
S6, E2: As Clark overworks himself to clean up the destruction done by Zod, he develops the Kryptonian version of a head cold. After some very destructive sneezes, Clark discovers that he possesses a new power: super breath! Meanwhile, Lois lands a job at The Inquisitor, the local tabloid, and Lana moves in with Lex. Lex's fears that someone is following him quickly prove true when he is kidnapped.