Sound and Fury: Extended Version
S2, E7: After Henry overhears a disgruntled husband try to order a hit on his wife, Walt and the team must use what little information they have to prevent her murder. Vic is wary when an ex-cop from Philadelphia shows up in Durant, Wyoming.