Space Oddity
S4, E11: In the first of a two-part season finale, Tom's mission to destroy the Espheni Power Core is complicated by Lexi's return. Lexi is forced to take extreme measures to save her father's life – and her own – after a Beamer malfunction. Meanwhile, the 2nd Mass fears an impending Espheni strike by the scorched Overlord.