Haven Speak No Evil
S5, E2: Nathan’s determination to rescue Audrey from Mara’s clutches forces Dwight to spearhead the investigation into the trouble, which seems to be connected to Duke. Meanwhile, Mara makes increasingly desperate attempts to find another way in order to open a door to the Void.