Glee Special Education
S2, E9: New Directions heads to the big Sectionals competition to go head-to-head against the Warblers and the Hipsters. While trouble brews between some of the young couples, Emma and Carl (guest star John Stamos) grow closer. Musical performances include “Don’t Cry For Me Argentina”, “The Living Years”, “Hey, Soul Sister”, “(I’ve Had The) Time of My Life”, “Valerie” and “Dog Days Are Over”.