The Bermuda Triangle: Into Cursed Waters Spies in the Deep
S1, E4: The team signs up one of the most advanced research ships on the planet to search the depths for a lost secret weapon of the Pentagon's arsenal: a top-secret spy plane that vanished into the Bermuda Triangle.