Spies Reminiscent of Us
S8, E3: Stewie and Brian are suspicious when two guys move into Cleveland’s old house, and when they find out Dan (guest voice Aykroyd) and Chevy (guest voice Chase) are spies and they have dossiers of all the people in Quahog they follow them on a mission to Russia and end up in hot water.