S6, A18: Tijdens de voorjaarsvakantie houdt Claire een voorjaarsschoonmaak terwijl Phil worstelt met het feit dat hij geen piepkuiken meer is en Luke beter lijkt te worden dan hem in vrijwel alles. Haley neemt Alex mee naar een muziekfestival om haar gedachten af te leiden van de universiteiten en Gloria en Jay dagen elkaar uit om Spaanse soaps en sigaren op te geven. Wanneer Gloria Cameron echter vergezelt naar zijn talentenjacht op de faculteit, projecteert ze de slijmerige dramasoap op Cams rivaliteit met Senor Kaplan. Jay gaat mee met Mitchell om Lily op te halen uit het kamp, zodat hij kan roken.