S3, A16: Het is goed mis in het huwelijk van de Smiths. Stan voelt zich ondergewaardeerd en Francine gaat in de voorjaarsvakantie naar haar ouders. Niemand weet echter dat Roger plannen heeft om de koning van de vakantie te worden en dat hij een heleboel studenten uitnodigt in hun net opgeknapte huis. Terwijl Steve hoopt dat hij wordt ontmaagd door de sexy Carmen Selectra, ziet Stan Jessica wel zitten. Het is aan Stan om te beslissen of de zuipervaring met Jessica hem beter bevalt dan het getrouwde leven.