S1, E6: Kane takes an unannounced break from City Hall as his political image hits an all-time low. The election looms and he'll need to enlist the help of others to weather this storm. Kitty, at an emotional impasse, makes a bold move while Meredith, increasingly suspect of Kane's behavior, seeks opportunities of her own.