States of the Union
S2, E4: Kitty and Sarah's attempt at a spa escape becomes an entangled mess; Tommy crosses a dangerous line in search of companionship; Rebecca worries about Justin's impossibly speedy recovery; Kevin presses Saul to confess to his past.