My Name Is Earl Stole an RV
S4, E4: To cross Jerry off his list, Earl can't just return the RV he stole, mostly because Randy blew it up. Earl and Randy set out to find what might make this grumpy war hero happy, and accidentally turn him into a 75-year-old killing machine. Elsewhere, Joy and Darnell attempt to turn the legend of a giant pig that lives near the trailer park into a one-of-a-kind, money making sideshow.