Stray
S1, E16: After Martha accidentally hits a young boy with her car, the Kents take him in until they can locate his parents. They are unaware that the boy can read minds and has discovered the hidden thoughts of Lex, Lana, Jonathan and Martha, putting Clark's secret in jeopardy. Meanwhile, Lex must decide if he wants to accept a job offer from his father, Lionel (recurring guest star JOHN GLOVER), which would entail moving back to Metropolis.