Strike
S1, E1: One student’s dreams of becoming a fighter pilot are put in jeopardy as the class starts advanced phase training with a set of breathtaking bombing tests. Diving at speeds they’ve never faced before, students struggle with the dynamic moves and start to make high-risk mistakes. Instructors deliver tough assessments in the debriefs to keep the students safe.