I'm Quitting Heroing Strive to Ease the Burden on Your Future Self!
S1, E2: Shutina is a model employee, but she’s overworked, overwhelmed and stressed out. If he can stop irritating her for five minutes, Leo can help her delegate and avoid burnout.