Underdogs Superzeroes
S1, E1: Ryan Reynolds assembles a team of “Superzeroes,” apparently pathetic animals with unexpectedly awesome superpowers. Forget about the cheetah’s speed, the eagle’s eyesight or the elephant’s brute strength, and say hello to the invisible glass frog, the indestructible honey badger and the pistol shrimp who can fire bubbles that are as hot as the surface of the sun.